fredag, september 01, 2006

Lite shopping och så vidare

Åh, äntligen fredag (igen)... den här veckan har vart jätteskön och gått supersnabbt, det gillar jag! Skrev på kontraktet idag, känns också skönt. Nu är det liksom 100% på att jag ska jobba till årsskiftet. Och till på köpet har jag nu en HEL, lång, skön helg framför mig då jag ska göra ingenting. Eller nej, inte riktigt. Ikväll blir det film och chips med dipp. Imorgon ska jag ner och leta bikini (har insett fakta att H&M inte kommer hinna skicka mitt paket så jag måste hitta en imorgon). Sen på söndag blir det nog superslapp. Fast det kan ju alltid bli ändringar också.

Fick hem ett paket från zoovillage idag! Woho! Jag och pappa beställde tillsammans så vi slapp frakt. Jag köpte en hoodie från Fred Perry som är skitsnygg och urskön, och en vanlig svart t-shirt från Filippa K. Seriöst, alla där ute: KÖP!!! Jag tänker bo i den hela hösten! Den är superskön, har underbar passform och (just nu) en härlig riktigt svart färg. Mmm... me love them both! Nu ska jag nog beställa en vit t-shirt också, fast först ska jag vänta och se hur den blir efter en tvätt. Jag ska iaf aldrig mer köpa H&M:s skitbaströjor som dör efter en tvätt. Blä.

Lägger in bilder senare!
Ciao!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

ÖÖH hatarhmbas linnen och toppar som som du säger DDDDDDDÖR eftr en tvätt.kanske värt ett försök då. filippa k låter mer kvalite.
updaaatera migom hur det blir efter vätten :P
trevligkväll!(:

1/9/06 23:53  
Blogger Hanna said...

v: jaa jag vet, dom känns så sköna och bra innan sen efter tvätten så är dom sämst :( i will do that, hoppas den håller formen och längden :) detsamma! :)

2/9/06 08:59  

Skicka en kommentar

<< Home