måndag, augusti 28, 2006

Vissa måndagar är faktiskt rätt bra...

Var på suveränt humör imorse när jag vaknade, helt sjukt! Jag var typ glad över att gå till jobbet, crazy me! Pappa och jag inledde bilresan med Lars Winnerbäck-Stockholms kyss, och då steg humöret till oanade höjder ;) Haha... sen var det rätt lite post och kom in först som vanligt, tråkigt för då får man oftast äta själv om man inte orkar vänta (jag orkar aldrig vänta, hungrig!), men idag slapp jag det för folk kom in rätt tätt på mig... men jag är still grymmast!

Jag blir så trött på folk som inte kan dölja vissa saker. Som det här med att jag har fått långvikariat på jobbet nu, vissa blir så jävla avis! Helt sjukt vad folk kan säga och tycka helt plötsligt. Bara för att jag är mer eftertraktad (?) än andra. Det är faktiskt inte mitt fel att jag fick erbjudandet och inte nån annan. Seriöst, jag blir så trött. Kan man inte låtsas bli lite glad i alla fall? Tydligen inte... GAH.

När jag kom hem tog jag en tripp ner på stan, och köpte äntligen ny mobil. En Sony Ericsson W810i blev det, woho! Bra kamera, bra mp3 och bra telefon. Allt i ett... så nu har jag Telia-abonnemang och nytt nummer. Det funkade inte att portera över mitt gamla på nåt konstigt jävla sätt. Cp-comviq. Jag måste bara säga att skaffa aldrig abonemang hos comviq... dom är SÄMST.

Nu ska jag äta mumsig mat och sen kolla vidare på Vänner. Och jag ser fram emot att jobba imorgon (okej, what's wrong with me?).

2 Comments:

Blogger Malou said...

Jag är iallafall glad för din skull, fuck alla andra!!!

28/8/06 20:55  
Blogger Hanna said...

malou: tack... =) fan vad trött jag blir på vissa... men men, det är bara AVUNDSJUKA!!!

29/8/06 18:03  

Skicka en kommentar

<< Home