onsdag, augusti 23, 2006

Onsdag

Jag har en dag med ingen fantasi idag, orka komma på en rubrik. Jobbig dag idag, regnade och allt var typ piss. Fick fet skäll av en gubbe också, han var helt galen! Det började med att han klagade på att hans tidning var blöt (hallå, det regnar ute, vad ska jag göra? några droppar får man räkna med), och till slut var det mitt fel att hans hyra var så hög och att han hade många räkningar. Seriöst?! Han kan inte ha vart helt frisk, eller så behövde han bara få ut sina agressioner. Och en stackars brevbärare blev offret...

Idag kom röstkorten också, ska ut senast 29:e... Så man har ju några dagar på sig i alla fall. Tur det.

Fick massa post idag (hem alltså)! :D Bonuscheckar från H&M, Veckorevynräkning (Nej, jag vill inte förtsätta) och paketavi... hmm, vad har jag nu beställt? Haha... måste nog springa och hämta det för att stilla min nyfikenhet... hihi.

2 Comments:

Blogger Malou said...

Jag gick på stan i regnet, i tygskor. Bad idea =/

23/8/06 16:27  
Blogger Hanna said...

malou: jag delade ut post i regn, också dålig ide :P alla är vi smarta blondes ;)

23/8/06 19:34  

Skicka en kommentar

<< Home