söndag, augusti 20, 2006

Blablabla

Jag har fet träningsvärk i magen (?!) och i överarmarna, jag har fem miljoner blåmärken som gör ont när jag rör mig. Jag känner att jag har en fet förkylning på G och jag nyser åtta gånger i minuten, och varje gång jag gör det får jag ont i magmusklerna. Och allt detta på grund av ett jävla FYLLEBAD. Jävla pucko.

Gah, just nu är jag fett trött, irriterad och mår inte så bra överhuvudtaget. Det kommer säkert regna imorgon så jag blir blöt och ännu sjukare. Men bara jag kommer till jobbet imorrn och skriver på kontraktet så får jag iaf pengar om jag är sjuk, mindre men i alla fall något. Inte för att jag planerar att vara sjuk, aldrig i livet. Jag stannar bara hemma om jag mår piss, och då menar jag PISS.

Äh. Jag bara tråkar ner alla med mitt opeppade skitsnack. Bättre att sova.

Alla kan väl typ hålla en tumme åt mig imorgon? Varför säger jag inte, bara gör det, okej?
Bra.

Ciao och godnatt.