söndag, augusti 20, 2006

Sunday

Jahapp, så var den här helgen också över då. Blä. Jag vet att klockan inte ens är tre men snart är det imorgon bitti i alla fall, positivt javisst. Det känns rätt ovärt att en hel helgdag går åt till att vara bakis och ligga i sängen, men vad gör det när man hade skitkul i fredags liksom? Not so much... har i alla fall haft en bra helg så det är dumt att klaga.

Var på stan en sväng... tänkte att jag skulle köpa mig en myskofta, men jag hittade ingen. Det slutade med att jag bara shoppade tråkiga saker (deodorant, hårinpackning och bodylotion), men det blev inte så dyrt i alla fall. Köpte ett paket Hägen Daz också, för att jag känner för att deppa lite. Fast bara lite. Jag har alltid velat äta en hel burk när jag är deppig nån gång, precis som dom gör på film. Eller typ köpa en Paradis-ask och äta upp varje liten jävla chokladbit.. dom man inte tycker om gnager man bara av chokladen på. Inte för att jag vill vara deprimerad, men jag vill prova dessa underbara deppmediciner. :D

Nu ska jag ta en dusch och göra hårinpackning, sen ska jag smörja in mig med min nya lotion och sen lägga mig och kolla på typ Bridget Jones och äta glass. Mmm...