lördag, augusti 19, 2006

Yesterday, all my troubles seemed so far away

Okej, här kommer en efterlängtad (?) och försenad berättelse om min kväll igår. Jag skriver det här mest för min egen skull, det är kul att titta tillbaka på allt knas man gjort :P Men det är säkert kul för er att läsa också!? :D

Kom hem från jobbet vid halv fyra, och hann såklart inte sova nånting som vanligt. Men jag var rätt pigg ändå... åkte hem till Malou vid halv sex kanske, hade på mig svarta leggings och röd kort klänning. (Blev ingen outfit som vanligt, hann inte...) Vi sminkade oss, åt, och sen gick vi hem till Jonathan och Ida för förfest! Där blev det drinkar, tequila (LOVE!!!) och massa öl. Mums. Sen vid nio tog jag, Malou och Camilla en taxi ner till stationen där C's boyfriend väntade. Resten cyklade... Därifrån gick vi till Sjökrogen. Var redan kö då men det gick snabbt ändå. Vi fixar ett bord och sitter ute på "bryggan" och softar. Sen går Manfred och jag och köper öl. Eller alltså, jag köpte öl och drack den med sugrör... haha. Jag och Manfred gick sen på upptäcksfärd och då hittade jag mina postenguys! Dom sa att dom inte skulle ut idag, men det skulle dom tydligen. Så jag skällde lite på dom för att ingen hade ringt och bjudit mig på förfesten, nog för att jag inte kunde komma men ändå, hallå man kan väl fråga? :P Dom mobbade mig för att jag drack öl med sugrör. Haha, flickor gör faktiskt så! Sen dansade vi massa, och jag var dum i huvet för jag gjorde nåt jag inte borde göra... speciellt inte med den personen, men skit samma. Life goes on.

Sen satt jag mig ute på "bryggan" igen med postenkillarna. Haha, vilka intressanta ämnen! Jag tjatade för jag ville ha info om en grej men jag fick ingen, dummer! Bara så ni vet så både rökte, snusade och rökte jag cigarr igår. Mmm, duktigt. I alla fall så bestämmer jag med postenkillarna att vi ska mötas två utanför Sjökrogen för vi ska gå och BADA. Haha. Så det gör vi, vi går till bryggan vid Löga, och så fort jag sätter foten på bryggan tar dom tag i mig och KASTAR mig i vattnet, jag hade kunnat dött!!! Dom var cp och hoppade från räckena, jag försökte desperat dra ner dom, men det gick såklart inte så bra. Och jag kunde inte ta mig upp ur vattnet så en fick hjälpa mig hela tiden... haha varför badade jag med kläder på? Stupid, men jag hade inte så passande underkläder för att visa för ett grabbgäng, haha. Sen badade och badade och badade vi, det var NAJS och skönt i vattnet... Till slut skulle vi ta oss hemåt men eftersom jag var dyngsur fick jag låna en tjocktröja av en postenkille, det var snällt och den var stor, men varm och skön. Han är söt. Sen tog en annan kille kort på mig när jag bytte om, det gillar jag fan inte! :P Det var naturligtvis nödvändigt med tjocktröja eftersom jag och Manfred hade hur långt som helst att gå, och genom skabbskogen till och med... vi var typ genomfrusna när vi kom hem, Malou fick låna en handduk av mig att åka hem i, hahahaha!

Åh, jag hade sååå kul igår! Det är bäst att bada när man är full :D Fast jag har blåmärken ÖVERALLT, jag räknade dom jag har på armarna och dom var över 20! Shit... och så har jag på rumpan, men det beror på skjutsen jag fick upp ur vattnet och upp på bryggan. Haha! Sen har jag en miljon på benen också. Och träningsvärk i underarmarna efter alla mina desperata försök att häva mig upp på bryggan! :P

Och nu känner jag mig rätt dum. Vette fan vad jag ska göra med hela situationen alltså. Jag vågar liksom inte chansa på nåt, jag känner mig fett dum. Jag vet att man måste våga för att vinna... men jag vill inte förlora, liksom.

Nåja... jag älskar att festa med posten :D