torsdag, augusti 17, 2006

Ehm...

...jag uppgraderade mig till Blogger Beta eller vad det nu heter, för man skulle kunna fixa kategorier... Eh, jag fattar ingenting! Men det gör jag nog snart... smarta Hanna ;)

Haft en skitjobbig dag på jobbet. Men det är över nu, dagen är förbi och imorgon går jag till jobbet med friska tag! That's how I do it! Beställde massa nya arbetskläder idag också, haha. Shopping som shopping, eller? Det är ju trotts allt det jag har på mig från 6 på morgonen tills då jag typ orkar duscha på eftermiddagen... 10 timmar om dagen i alla fall. Haha. Så lite fräscha kläder ska bli najs!

Nu ska jag lista ut hur man inför kategorier... sen ska jag duscha och sen ska jag fixa Marys present, måste skickas idag ju!

Ciao!

Etiketter:

3 Comments:

Blogger fatrobot said...

hi
i don't know what language thats in
but i'll agree with whatever you said

17/8/06 16:08  
Anonymous Anonym said...

vad jobbar du med? :]

17/8/06 16:36  
Blogger Hanna said...

fatrobot: sounds great!

mikaela: brevbärare ;)

17/8/06 16:46  

Skicka en kommentar

<< Home