lördag, augusti 12, 2006

Drickandets baksida

Fy i helvette vad bakis jag är. Jag har aldrig mått så här dåligt dagen efter i hela mitt liv. Fuck. För ett tag sen höll jag på och spy och kallsvettades, inte najs. Det måste bero på den blandningen jag drack, haha.

Jag blev så jävla arg i går på Sjökrogen för jag blev utkastad av dom där jävla vakterna. Jag var inte ens särskilt onykter... eller ja, onykter var jag... men jag var lätt mer onykter förra fredagen och då sa dom ingenting. Och inte kastade dom ut tjejen som slogs på dansgolvet... nej nej. Ahhh. Så jag var hemma halv tolv. Kul? NEJ!!! Killarna försökte tvinga på mig pengar för att åka taxi men jag vägrade, jag cyklade istället. Och förresten kunde jag väl betala själv! Dahh... men tanken var rar ;)

Förfesten var i alla fall kul! Haha jag var smidig... jag och Marie var dom enda tjejerna där... och när jag skulle tala om för en kille där att Marie var tänd på honom sa jag: "Det finns nån här som är tänd på dig, och det är inte jag" Hahaha, då hade jag ju lika gärna kunnat säga vem det var liksom. Undrar om det blev nåt ;) Måste ringa Marie sen! Fan jag kommer ha fet ångest om dom hade skitkul ute sen. Jävla vakter...

Nu är jag shoppingsugen... jag vill shoppa idag! Men jag vågar inte resa mig ur sängen... jag kanske spyr eller svimmar då. Så jag ligger nog kvar här några timmar till. Eller hela dagen.

Bye!