söndag, augusti 06, 2006

New week...

Jaha... så var det en ny vecka på G då... suck. Fast alltså... samtidigt som det är skönt att det är min sista vecka så är det tråkigt som fan att sluta. Jag har haft en så himla bra sommar, över alla mina förväntningar. Världens bästa arbetskamrater... har haft så kul! Skrattat hela dagarna... Marie och jag som blivit "mobbade" hela sommaren av grabbarna ;) Hon som stannade kvar extra vissa dagar och städade upp efter mig, Marie och Gurra för vi stökade ner så förskräckligt i hagen... Gummisnoddkrig... Tävlingar om vem som körde distriktet snabbast... underbara dagar när man fick gå hem två timmar tidigare... ja listan kan göras lång. Och att få avsluta allt med det SUPERROLIGA partyt i fredags... kunde inte ha blivit bättre. Åh... vill inte vill inte vill inte sluta! Även om vissa dagar verkligen har varit skitjobbiga så är det de roliga dagarna man minns när det är över.

Även om jag får förlängt på posten så kommer det inte vara samma sak. De flesta är ju sommarjobbare och ska tillbaka till skolan. Men jag... jag har ingen skola att återvända till.

Livet går vidare... och imorgon har jag fått äran att komma till jobbet 06,30 istället för 07,00 och stå i sorteringen. Måtte det bara bli imorgon. Och bara så ni vet så klagade jag aldrig på IKEA-katalogerna för den här veckan är det Jula-katalogen OCH Lokaldelen som ska ut. Fuck. Mitt jobb kanske inte är så great i alla fall.

Natti natti.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Julakatalogen? Du skojar! Usch hur många kataloger ska man behöva dela ut egentligen? =/

10/8/06 21:19  
Blogger Hanna said...

sofia: haha jag skrev fel, menade biltema =)

12/8/06 09:01  

Skicka en kommentar

<< Home