fredag, augusti 04, 2006

Klädpanik och så vidare...

Jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll. Panik, as usual. Jag tänkte först ha mitt Cherry Tee (det var det som kom med paketet förresten) med leggings, svarta korta shorts och min nya scarf. Men sen kom jag på att jag inte hade nåra skor som passar till det. Så nu tror jag jag kör på svarta leggings, svarta korta shorts, vit lång t-shirt, vita skor och så några roliga smycken om jag hittar nåt som passar. Så får det bli. Punkt slut.

Har förresten designat om Fridas blogg! Jag tycker den är jättefin... vill ha den själv ;) Stor ära för mig eftersom det är en av mina favvobloggar ;)

Nu ska jag fortsätta sörpla på min cider, sen ska jag äta middag och sen måste jag ta cykeln och dra iväg.

Ha en trevlig kväll!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fan vad go du är!

4/8/06 18:13  

Skicka en kommentar

<< Home