tisdag, augusti 01, 2006

All by myself

Mamma, pappa och syrran ska iväg och fira mormor snart. Jag var där i söndags och firade, så jag orkar inte åka dit idag. Sov jättedåligt inatt för att det regnade så in i helvette! Det smattrade mot rutan mer eller mindre hela natten! Suck. Så istället för att fira min numera 80-åring till mormor ska jag plocka i rummet, städa garderoben, tvätta och försöka fixa nån bra förvaring till massa olika saker. Kolla lite i IKEA-katalogen och drömma om en större garderob också... min är smockfull... blä. Soft kväll med andra ord. Sen ska jag gå och lägga mig tidigt... imorgon ska jag ta ut dom sista IKEA-katalogerna så man slipper tänka på det resten av veckan.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack för ditt besök! :)
Men varför kallas Västerås för gurkstaden?

2/8/06 11:41  
Blogger Hanna said...

sanna: haha, jag vet faktiskt inte... pinsamt men sant... kanske odlas gurka här eller nåt? haha

2/8/06 14:30  

Skicka en kommentar

<< Home