tisdag, augusti 01, 2006

Postbloggen

Har delat ut 330 IKEA-kataloger idag. Pust. I alla trappuppgångar och i massa villor. Har bara några villor kvar, och mina höghus... typ 100 kataloger kvar alltså. Men det var bra gjort av mig! Var nåt häfte som skulle ut till villorna så där körde jag dubbel reklam ett tag, sjukt jobbigt! Men min tugger puttrade på... fast ett tag trodde jag att den skulle dö, haha. Helt full med kataloger! Posten fick knappt plats... well, dom flesta blir glada av IKEA-katalogen och säger "Nu har jag nåt att göra idag då" när man räcker över den. Som att man inte hade haft det annars liksom...

Nu ska jag ner på stan och hämta mitt leg som redan har kommit! En vecka bara, BRA JOBBAT POSTEN!!!

Ciao!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja det var jobbigt idag, med både IKEA och det där häftet. Tur att man har blandat distrikt så man slapp köra dubbelt hela vägen :) Jag jobbar på Bjurhovdaposten.. hehe.. sista veckan nu :)

1/8/06 19:20  
Blogger Hanna said...

ja det där jävla häftet också.. haha =) jag har också blandat så det är soft =) aha, nice! själv har jag en vecka kvar... blää... men det går snabbt! :)

2/8/06 14:29  
Anonymous Anonym said...

Det blev visst en vecka till för mig.. Kunde inte tacka nej, behöver ju pengar :P Har du börjat dela ut telefonkatalogen då? Fyfan alltså.. det tar ju aldrig slut med grejer =)

4/8/06 14:41  

Skicka en kommentar

<< Home