fredag, juli 28, 2006

I Stockholm

Bloggar fran lobbyn pa hotellet nu. De tre sista bokstaverna i alfabetet funkar ej sa hoppas ni forstar anda!

Har atit varldens godaste mat pa La Cocaracha, varldens godaste spanska resturang. Love it! Har atit sa mkt mat sa jag tror jag dor. Kopte godis pa 7 eleven ocksa, mmm... satsar pa att bli fet nu forstar ni! Hohoho!

Imorgon blir det fet shopping! Ska bli daligt vader (nu regnar det och askar och blixtrar for fullt...) sa man behover inte ha daligt samvete for att man gar runt i affarer hela dagen... CO Stockholm ligger precis vid hotellet, kanner att en del pengar kan spenderas dar faktiskt! Haha!

Nu ska jag upp pa rummet en svang och sen kanske vi ska ut och dricka en drink eller tva. Har redan fatt i mig tva Corona sa da sover jag nog mycket gott inatt! Hihi!

Hors kanske imorgon! Mmm langtar efter shopping nu!
Ciao!