måndag, juli 24, 2006

Just another fucking monday

Puhh... har inte bloggat idag för att jag inte har så mycket att säga. Jobbade idag (pain in the ass dag), as usual... sen när jag kom hem slocknade jag och sov i ungefär en timme, sååå skönt! Har värsta ont i benen nu, vet inte varför... jag har fet panik också för att jag tror att laddaren till tuggern inte gick igång idag, och det kom jag på nu. Har den inte gjort det har jag inget att dela ut post med imorgon!!! Men det ordnar sig väl, som allt annat brukar göra...

Åkte med hela familjen till Hälla sen. Gick runt lite, men handlade inget. Passade på att prova ett DiorKiss (provade en ful färg men det var oanvänt, vill inte använda prover som folk använt) och det funkar faktiskt! Jag tycker att jag fick "fylligare" läppar. Så det blir nog ett sånt. Hittade massa fina underkläder också, det ska jag också handla sen. Men det blir nog i Stockholm, mycket roligare!

Nu ska jag kolla på Vänner och äta glass, sen ska jag nog sova. Trött!
Ciao!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Var på hälla hittade du dior-smink? Senast jag var på Åhlens på hälla för att köpa foundation så hade de plockat bort typ alla bra märken, lancôme, clinique etc. kvar fanns bara budgetmärkena som isadora och loreal....Var ca 1,5 månad sedan.

25/7/06 14:44  
Blogger Hanna said...

anonym: på Kicks, i "Hälla Shopping"-huset :)

25/7/06 15:28  
Anonymous Anonym said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

12/8/06 21:34  

Skicka en kommentar

<< Home