söndag, juli 23, 2006

Full helg

Har verkligen haft fullt upp den här helgen, så mycket bloggning har det inte blivit. Igår åkte jag ut till bushen (Hallstahammar, haha) och hade tjejkväll med Malou, Pau, Mikaela och Anna. Vi åt pizza och drack vin, babblade och kollade på Bamse, haha! Hade i alla fall en mysig kväll, även om jag var MYCKET trött.

Idag kom mamma och hämtade mig, sen åkte vi till mormor och morfars hus. Fick plocka åt mig saker jag kan behöva när jag flyttar hemifrån. Eftersom min morfar alltid köpte tre av varje (tre osthyvlar, tre konservöppnare, tre korvtänger osv) så kunde jag ta rätt mycket grejer. Fick också massa oanvända handdukar som morfar köpt bara några dagar innan han dog, en cool sak som jag kunde skruva ner aldeles själv (pappa blev stolt!) och massa andra saker. Lyckades fylla en hel flyttkartong med grejer. Hmm, vad ska man förvara det?

Nu ska jag diska allt jag lagt beslag på. Kastruller, stekpannor, bestick, tallrikar osv. Tur att man har diskmaskin! Sen måste jag tvätta också... fast egentligen vill jag lägga mig i sängen med min bästa vän Karamellkungen. Kanske finns det tid till det också...

Bye!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

11/8/06 06:06  
Anonymous Anonym said...

I like it! Good job. Go on.
»

16/8/06 13:57  

Skicka en kommentar

<< Home