fredag, juli 21, 2006

So fuckin' tired!

Jag somnar så fort jag lägger mig ner. Jag har huvudvärk för att jag inte stressar eller spänner mig för första gången på en vecka. Jag är irriterad på nåt jag inte kan sätta fingret på. Jag vill ut och festa järnet ikväll men jag orkar inte. Jag vill verkligen klä upp mig, sminka mig och fixa håret. Känns som hundra år sen. Nu för tiden är jag osminkad, uniformsklädd och med uppsatt hår och diadem på jobbet och myskläder åker på när jag kommer hem. Och visst skulle det vara kul att träffa alla, verkligen! Men jag orkar inte.

Ska istället kolla klart på Gilmore Girls säsong 2 ikväll (en skiva kvar!) och eventuellt en film. Funderar på Just like heaven, har lånat den av morbror hur länge som helst. Kanske dags att se den och lämna tillbaka den? Pretty good idea. Men känner jag mig själv rätt kommer jag somna vid niosnåret eller liknande.

Sorry för ett lagom negativt inlägg. Men bättre tider kommer... ska dricka kaffe nu, sen är jag nog på topp... eller nåt.