tisdag, juli 18, 2006

Just another day in paradise

SÅÅÅ trött. Det finns inte ord för hur trött jag är. Jag blir helt slut i kroppen och däckar alltid i sängen på en gång när jag kommer hem. Skönt, men man skulle ju gärna orka göra nånting nån gång. Men whatever.

Massa kataloger som skulle ut idag också. Så jävla tjocka och tunga. Jobbigt. Slutade i alla fall normal tid idag (14,06). Sista veckan med sommartid den här veckan. Också jobbigt.

Tog med mig datorn ut på balkongen och tänkte sitta där i skuggan och läsa bloggar och kolla runt, men nej. Nätverket jag snyltar på räckte inte dit. Så så blev det med det.

Nu ska jag slappa mer. Jag tycker om min säng.

Ciao!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, sängen kan man alltid lita på , hihi! =)

18/7/06 22:50  
Anonymous Anonym said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

11/8/06 02:46  
Anonymous Anonym said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

16/8/06 11:09  

Skicka en kommentar

<< Home