lördag, juli 15, 2006

Lörrrdag

I am tired. Gahh. Jag mådde skitdåligt igår kväll, verkligen. Jag fick yrsel, kallsvettades och hade värsta huvudvärken. Tog en Ipren, men det hjälpte inte. Sen tog jag en Panodil också och då gick det över.

Pappa och Schwerran kom hem igår kväll. Så nu är vi full styrka på hemmaplan igen. Har vart rätt skönt att vara bara jag och mamma men klart jag har saknat dom :) Fick en påse M&M's och polkagrisar. Mums!

Idag ska jag och Manfred på stan. Jag känner mig rätt död (och bakis, fast jag inte är det) men efter en dusch och lite smink känns det nog bra igen.

Har lite smågrejer jag ska fixa på stan. Ska köpa nåt nytt flashigt nagellack tänkte jag. Sen hittar jag säkert nåt mer som jag "behöver"...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

5/8/06 09:33  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

9/8/06 21:06  
Anonymous Anonym said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

11/8/06 03:24  

Skicka en kommentar

<< Home