torsdag, juli 13, 2006

Jag vill ha fredag idag!

Snart fredag, snart snart snart! Bara en dag kvar, en ynklig dag... ååh vad jag vill ha imorgon eftermiddag nu!

Har haft en soft dag på jobbet, rätt lite post idag. Sen när jag kom hem ringde Åsa och undrade om jag ville gå en sväng på stan och ta en kaffe nånstans. Såklart jag ville! Så jag mötte henne, gick runt lite i affärer och sen tog vi en snabb kaffe. Mys!

Imorgon kväll blir det troligen utgång. Jag är rätt pepp! Måste bara komma på vad jag ska ha på mig och vilken färg jag ska måla naglarna i. Kanske tar lite kort (med mobilen då, eftersom kameran fortfarande är på semester) och visar sen så ni får hjälpa mig! :)

Nu ska jag prova lite kläder och sen blir det Vänner!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

11/8/06 04:36  

Skicka en kommentar

<< Home