tisdag, juli 11, 2006

I'm a boxoman!


Den bästa uppfinningen (efter själva tv-programmen) inom film och TV måste vara DVD-boxarna. Hur underbart som helst att man kan införskaffa alla avsnitt av alla sina favoritserier som visats på TV. Själv är jag box-beroende! Jag har nästan alltid en box på G och kollar ofta på minst ett avsnitt om dagen. Det blir lätt så att man lär sig avsnitten utantill såsmåningom, men vad gör det? Man kan väl inte tröttna?

Ovan ser ni ett urval av mina DVD-boxar.

Nästa box-köp: Gilmore Girls säsong 2.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oh, ja vet! Älskar boxarna jag också. Sex and the City är ju min favvo. Nästa gång blir det nog Helt Hysteriskt för mig.. eller Ally McBeal :D

12/7/06 11:17  
Blogger Hanna said...

debbie:Hihi... jag ska skaffa skolådan med alla SATC-avsnitt såsmåningom också :)

12/7/06 15:35  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

4/8/06 04:00  

Skicka en kommentar

<< Home