lördag, juli 08, 2006

När du träffat botten, kom ihåg mig då

Jag är redan vaken. Jag håller på att städa mitt rum. Jag är genomsvettig. Minsta lilla ansträngning gör att man svettas. Jobbigt jobbigt. Men I will survive. Städa måste jag ju.

Ska ner på stan vid 10 nångång. Måste köpa solskydd, familjen tog med allt som fanns till Blidö (tack för det) och aftersun-lotion. Dyrt men sant. Och vid 10 är det nog inte så mycket raggare ute. Eller nåt, man kan ju hoppas.

Jag lyssnar på Lars Winnerbäck. Me love! Kom ihåg mig är en av mina favoriter... Mamma ska bjuda hela familjen på hans konsert i Rothoffsparken i Eskilstuna i början på augusti. Yey! Förra årets konsert rockade fett!

Nääe det här går inte...
Åter till städandet!
Ciao!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

13/8/06 01:43  

Skicka en kommentar

<< Home