torsdag, juli 06, 2006

Raggarna har invaderat stan

Yes, så är det. Power Big Meet äger rum här i stan i helgen. På gott och ont, så att säga. Framkomligheten är nästintill omöjlig. Men det är mycket fina bilar att titta på... och även många som kommer hit bara för att supa. Men whatever, så länge dom tar det lungt så gör det inte mig nåt.

Badade idag igen :) Och låg och läste Djävulen bär Prada. Den är faktiskt riktigt bra tycker jag, i alla fall hittils. Har läst ca. 40 sidor. Ska beställa En shopoholics bekännelser på Bokus också. Fast jag har kärlek@första.träffen på lager också så får se hur det går. Man läser ju rätt mycket på sommaren.

Nu ska jag äta paj. Gottigott!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tjena äppelsorten "Pink Lady," japp det finns en som heter så ;)

7/7/06 00:47  
Blogger Hanna said...

lisen: really? det visste jag faktiskt inte! det måste vara en ovanligt god äppelsort då eller? =)

7/7/06 14:13  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

6/8/06 00:09  
Anonymous Anonym said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

11/8/06 10:12  
Anonymous Anonym said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

16/8/06 17:30  

Skicka en kommentar

<< Home