tisdag, juli 04, 2006

Jag är bra!

Jag badade idag! Hihihi! Det tog ett tag innan jag doppade mig, och eftersom det är sååå långgrunt på Björnön så var man tvungen att gå typ en kilometer (hrrm) för att det skulle nå midjan. Pust. Men men, nu har första mälardoppet gjorts, nu ska jag bara sikta in mig på nåt hav nånstans också ;) Haha!

Ikväll blir det såklart fotboll, ska dricka öl (lättöl såklart... ska ju jobba imorgon) och äta chilinötter. Mums!

Bjussar på en vacker bild på mig från Björnön... inga bevis på att jag badade men ändå... klippte bort syrran av vissa skäl ;) Hahaha.

Ciaooo!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

10/8/06 13:36  
Anonymous Anonym said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

16/8/06 00:20  

Skicka en kommentar

<< Home