lördag, juli 01, 2006

New mascara!

Blev inte så mycket shopping på stan idag. Det var massa folk, hur varmt som helst, och till råga på allt hade jag världens huvudvärk. Men men, så kan det gå!

Inhandlade iaf en mascara, DiorShow. Dom hade ett erbjudande på Kicks att om man köpte den så fick man med en svart kajalpenna (i lite mindre size) och en liten flaska ögonmakeup-remover på köpet.

Jag har aldrig provat DiorShow så får väl se vad jag tycker. Har använt mig av dyrare mascaror förr, både Lancome och Biotherm, men ingen av dem har vart den perfekta mascaran för mig. Det har inte heller någon av de tusentals billiga mascaror jag provat varit. Så nu har jag high hopes! :)

Nu: Ut i solen och steka!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis till köpet av världens bästa mascara! Älskar, fullkomligt älskar. Hoppas den funkar för dig med. Och vilken lyx med massa extra produkter. :)

1/7/06 18:43  
Blogger Hanna said...

karolina: ooh, vad bra :) ja, jag har hört så mycket bra om den så jag var tvungen att prova! Har på mig den just nu och än så länge är jag nöjd :) Ja, kajalpennan var jättebra, får se hur removern funkar sen :)

1/7/06 18:55  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

9/8/06 14:37  
Anonymous Anonym said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

16/8/06 04:49  

Skicka en kommentar

<< Home