torsdag, juni 29, 2006

Hanna is happy!

Typ fem konstiga människor har addat mig på msn. Jag fattar nada. Jag blockerar och raderar ointressanta människor jag inte känner. Jag orkar inte hålla på och prata med nördar. Så det så!

Jag är så ovanligt pigg idag! Det kanske är för att jag vet att det är fredag imorgon... som jag har längtat! :D Det ska bli så skönt att bara slappa och ta det lungt... och träffa kompisar, som jag inte träffat på hundra år för att jag jobbar... snyft! Men imorrn kväll blir det i alla fall Mälarrocken! TAKIDA!!! :D Yey!

Jag är så glad. Och jag älskar mitt jobb. Just nu gör jag verkligen det. Jag vet att det går i vågor men för tillfället älskar jag att vara brevbärare!

Nu ska jag göra nåt annat. Typ hoppa lite. Jag är ju så glad!
Ciao!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

11/8/06 16:31  

Skicka en kommentar

<< Home