onsdag, juni 28, 2006

Buzzzzz

Idag delade jag ut ett buzzador-paket till en på min linje. Jag försökte klämma på det och känna vad det var, det var ganska litet... Men jag lyckades inte lista ut vad det var för nåt... hoppades på att jag också skulle ha fått ett när jag kom hem, men icke sa Nicke! Får väl se om det dyker upp nåt så småningom! Hoppas!

Jag är ganska pigg nu faktiskt. Skönt! Måste kolla hur länge banken har öppet imorrn... har för mig att dom har långöppet på torsdagar, annars stänger dom tre. Har en check att lösa in nämligen ;)

Nu ska jag kolla på Extreme Home Makeover och äta choklad!

Chipp chipp!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har inte heller fått mitt buzzador-paket än, har väntat och väntat och väntat... Alltid lika kul att gå till banken och lösa in en check, då känner man sig rik ;-)

28/6/06 19:31  
Blogger Hanna said...

johanna: jag fick mitt första med kexchokladen men sen har jag inte fått nåt mer! vill ha nu! :) jaa eller hur... :D

28/6/06 20:56  
Anonymous Anonym said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

12/8/06 05:53  
Anonymous Anonym said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

17/8/06 11:37  

Skicka en kommentar

<< Home