måndag, juni 26, 2006

Tidsfördriv

Din ålder: 19 bast!
Födelsedag: 25 maj
Syskon: En syster, det räcker
Hårfärg: Blondie... har "guldfärgat" naturligt men nu är jag blond!
Ögonfärg: Gröna
Vad shoppar du helst: Kläder
Har du några tatueringar eller piercings? Har i öronen, ska göra en tatuering i höst
Hur många skor har du? Har väl typ 12 par som jag kan komma på
Hur många par byxor har du? Ska jag räkna? Det tar hela dagen... massor!
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Japp
Färg: Rosa!
Mat: Lax, grillat!
Sport: Fotboll... just nu i alla fall!
Ord: Jag använder ordet stolpskott rätt ofta nu för tiden... haha
Snusat? Jupp, men det händer ytterst sällan
Hoppat bungyjump? Nejtack.
Brutit mot lagen? Jaaa... men alltså vem har inte gjort det?
Tar du droger? No way
Vad använder du för schampo? Gliss för färgat hår
Vad är du mest rädd för? Att jag ska mista någon jag älskar på ett eller annat sätt... igen
Vad lyssnar du på just nu? Fotboll på tv:n!
Pizza eller choklad? Choklad, lätt!
Guld eller silver? Guld... eller silver... det beror på!
Vilken film såg du sist på bio? Oj... ehm... jag kommer inte ihåg! Jag går aldrig på bio!
Vad vill du helst av allt göra just nu? Åka på avkopplingssemester till en ö med nån lovely person :)