söndag, juni 25, 2006

Sunday

Morrn morrn! Har lite små-ångest för att jag har sovit så länge idag. Jag gillar inte att vakna vid 12 och inse att halva dagen redan har gått. I alla fall inte när man ska upp dagen efter och jobba klockan 6. Men men, gjort är gjort.

Idag ska jag i alla fall städa mitt rum, min garderob är pinsamt stökig. Sen ska jag göra fransk manikyr på mina naglar. Rätt onödigt med tanke på att nagellack slits fort som tusan när man jobbar som brevbärare. Men alltså... har jag fula naglar mår jag dåligt. Så vi kör på det i alla fall! ;)

Jag är måttligt avis på Malou som åkte till Grekland tidigt imorse. Suck, jag vill också. Men... i höst drar vi och då har jag massa pengar också... måste tänka positivt, annars går jag under!

Nu ska jag äta nånting, jag är hungrig!
Ciao!