onsdag, juni 21, 2006

Pust och stön

Jag är så trööött! Jag däckade på soffan på en gång när jag kom hem. Så blir det när man bara sover tre timmar per natt. Som tur är är det bara en dag till kvar på den här veckan, sen är det tredagarshelg :D Me like much!

Idag körde jag hela distriktet själv! Utan help eller vägledning. Toppenbra av mig... behövde bara två dagars övning, nu sitter det som en smäck! Fast imorgon får jag hjälp... det är reklam liksom. Och jag tycker så synd om en kille där... alltså han är duktig, men han är liksom ganska långsam. Vilket inte är så konstigt eftersom han är helt ny. Jag kommer ihåg när jag var det. Hard! Kul att sitta och göra sändningarna klockan fyra liksom. Då hade jag redan åkt hem.

Det är jobbigt att dagarna går så fort tycker jag. Alltså, arbetsdagen får gärna gå fort men sen när man kommit hem får tiden gärna gå långsamt.

Nu ska jag äta middag. Och om 12 timmar ringer min väckarklocka. Haha, positivt tänkande! ;)