lördag, juni 17, 2006

Lörrrdag

Jag är redan vaken. Men jag känner mig rätt utsövd i alla fall. Jag har ju två dagar till ledigt nu så det är skönt! Inte för att måndag kommer bli en riktig ledighetsdag, men i alla fall...

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Skulle vilja shoppa (såklart) men bankkontot låter mig inte göra det. Jag är så jävla dålig på att hålla i pengar. Måste lära mig!!! Ska i alla fall verkligen försöka att spara mycket av min lön i år. Jag ska ju flytta hemifrån snart (hoppas jag)!

Dagens fotboll: Portugal-Iran 15,00 & Italien-USA 21,00. Eventuellt också Tjeckien-Ghana 18,00. Kul matcher idag :D

Kanske ska åka hem till mo... eller vad säger man... huset där mormor och mofar bodde kanske man ska kalla det. Men bara kanske. Eller så drar jag ner till Vattendraget. Men bara kanske.