torsdag, juni 15, 2006

Nervööös!

Åh... jag börjar bli riktigt nervös nu. Startelvan ser bra ut, och nu jävlar måste vi vinna!!! Det är lite tråkigt att Isaksson ska ersätta Shaaban i målet, men han är ju förstamålvakt så det är väl inte så mycket att göra åt... Jag vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll. Öltält eller inte öltält? Jag ska ju upp 6 imorgon... men om mamma, pappa och syrran drar iväg till nån kompis och kollar på den har jag ju inget val, jag vill ju inte sitta själv och titta!

Dagens fotboll: England-Trinidad & Tobago 18,00 och Sverige - Paraguay 21,00

Jag vet inte om jag ska ut och sätta mig i solen eller inte. Jag hatar att sitta själv på gården och sola, det känns som att typ 100 pers tittar på en. Det är det ju självklart inte... men det skulle kunna vara, med alla fönster som är mot våran utegård.

Eller så sitter jag och knåpar lite mer med bloggen... det är ju kul!