tisdag, juni 13, 2006

Lite VM och lite annat

Hohojaja! Jag är trött. Men det gör ingenting. För jag är glad :) Jag älskar det här vädret och jag älskar att jag är ledig i tre dagar till! Och jag älskar fotbolls-VM!!! Yey! Ibland får man vara glad för mindre...

Snart ska jag ner på stan och inhandla nödvändiga saker. Typ födelsedagspresent till syrran, svart sidenband att ha i håret på begravningen på måndag osv. Sen vet man ju aldrig vad jag kommer hem med... ;)

Fotboll today: Brasilien-Kroatien 21,00. Dom andra matcherna tror jag att jag skippar. Såklart hejar jag på Brasilien!

Och till den här snubben kan jag bara säga: DREAM ON!!! På torsdag då jääävlar!!!

Ikväll får ni även min lista på de hetaste hunkarna i VM. Dregla på...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hanni, vad har hänt med ditt sida?? kolla min hunklista förresten!!

13/6/06 20:03  

Skicka en kommentar

<< Home