söndag, juni 11, 2006

What a wonderful day...

Har haft en superdag! Vaknade efter elva nån gång... gick upp och satt mig på balkongen ett tag. Mamma och syster kom hem från stan vid 12, då hade dom sallad från Bredbar med sig hem. Jag fick med parmaskinka och mozzarella. Det låter gott men det var äckligt. Gillar inte Bredbar. Nåja... efter maten gick vi ner och la oss på gräset ute på gården. Det var jättevarmt och solen sken! Låg väl där i två timmar ungefär... sen fikade vi, mammas kompis kom förbi. Sen låg vi ett tag till där nere. Sen grillade vi korv och åt potatissallad till det. Suuupergott! Och nu sitter jag här! That's my day!

Ikväll blir det fotboll, Angola-Portugal. Heja Portugal, heja snygging-Ronaldo! Haha... oohlala vilken babe alltså! ;) Till det blir det chips... mums!

Sitter och ska beställa ny bikini... min gamla är för stor och så är den helt blekt. Inte fint! Tror jag kör på en svart... aldrig fel! Kanske beställer jag fler... men det måste vara halterneck, jag tycker att allt annat är fult på mig.

Ciaaaooooo