onsdag, juni 14, 2006

Fett och idioter

Jag känner mig fet!!! Har nyss kommit hem från en trevlig födelsedagsmiddag på Tabasco. Jag åt oxfilé och potatisgratäng. Mums!

Nu blir det efterrätt i form av kladdkaka och glass och sen blir det chips till Tyskland-Polen matchen klockan 21. Jag menar, det är min näst sista sommarlovsdag idag och jag måste ju få unna mig, eller hur? Imorgon planerar jag att lägga mig på gården och sola tillsammans med mina tre olästa tidningar; Cosmopolitan som kom i förrgår, ELLE som jag fick av pappa igår och VeckoRevyn som kom idag. Låter grrreat!

By the way så finns det många idioter här i världen, bara så ni vet. Det är bara sorgligt att man inte alltid märker att dom är idioter redan från början... men så småningom, då kryper det fram. Blä för idioter säger jag!