fredag, juni 16, 2006

I was broken and alone

Jag älskar Takida!

Min moster har vart här. Vi åt god middag och nyss tog jag en drink. Den blev lite väl stark och nu är jag lite kajko. Men det gör ingenting, det var jag värd!

Imorgon ska jag sova jääättelänge! Typ till två eller nåt. Det skulle vara skönt! Men det kommer jag inte göra, jag hatar att sova bort hela dagar. Jag får typ panik och kan inte slappna av. Det känns som att man måste ta igen tiden man sov och då stressar man sönder sig istället. Typiskt mig.

Nu ska jag spela spel med systeryster. Sen blir det nån bra film... om jag inte somnar ;)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Hans! Ville bara säga att nu har jag kollat in din blogg, och den var ju riktigt trevlig! ;-)

16/6/06 23:14  
Blogger Hanna said...

bim: tack, vad kul! snäll du är :)

17/6/06 10:42  

Skicka en kommentar

<< Home