fredag, juni 16, 2006

Day 1 som brevbärare

I alla fall i år ;) Hahahaha jag har haft så kul på jobbet idag! Alla som jobbar i min hage är så jävla roliga... jag skrattar typ hela tiden. Sen att jag inte har så mycket att komma med vad gäller deras samtalsämnen är en annan historia. Jag bidrar med mitt ljuva skratt istället.

Jag är på otroligt bra humör just nu. Gick skitbra att köra mitt nya distrikt! Jag får alltid dom bästa distrikten... dom som kör typ 30 trapphus om dagen är måttligt avundsjuka... Jag tror jag blir lite favoriserad eftersom jag är den enda tjejen som jobbar där. Sen är jag ju jävligt duktig också! Icke att förglömma! Så nu har jag åtta veckor framför mig med brevbäreri. Min tugger är min vän, och i år är det Mix Megapol på radion istället för P4 (det går inte att byta). Men Mix är ju typ hundra gånger bättre än jazzkonserter på P4!!! Och bromsarna var typ trasiga så jag har lagt in ett klagomål. Jag vill ju inte dö eller så!

Nu ska jag slappa lite och sen ska jag med pappa till Hälla. Ikväll blir det lungt. Jag gick ju trots allt upp 6 imorse och sov dåligt inatt... imorgon ska jag sova länge!