söndag, juni 18, 2006

Ice tea och nagellacksmålning

Pust, vad varmt det är! Det är nästan så man smälter bort! Jag går bara omkring i luftig kjol och bikiniöverdel... kan inte ha mer på mig, då dör jag!

Målade naglarna tidigare idag... i Riviera från Mavala. Det blev fint och diskret... fast sen gick jag ner på stan en sväng och då köpte jag ett vitt lack, kanske ska fixa fransk manikyr sen, om jag orkar. Jag tror inte jag kommer orka faktiskt, känns rätt onödigt när jag nyss målade naglarna, till och med med både över- och underlack... det får bli nästa gång!

Gick till Hemköp på vägen hem och köpte IceTea. Nu har jag blandat iordning det i mitt original Lipton IceTea-glas ;) Gottigott och kaaallt! Precis vad jag vill ha! Och så spelas Carola på radion, det kunde ju dock vara bättre... men men, det är dumt att klaga!