söndag, juni 18, 2006

Asgarv!!!

Hahaha. Jag har suttit och garvat hur länge som helst åt att det finns 8 stycken som heter Kim i efternamn i Sydkorea. Och så finns det 5 som heter Lee. Hahaha jag tycker det är jättekul! Lika bra att skratta när man väl är på humör ;D

Sitter och lyssnar på Magnus Carlsson, fråga mig inte varför. Går igenom spellistan på datorn och orkar inte byta. LEV LIVET!!! Hahaha.

Jag ser ut som ett troll by the way. Och mitt hår är jätteblont. Jag har fått rätt mycket färg i ansiktet och då ser mitt hår jätteljust ut. Men I like it! Plus att man får många komplimanger, me like! (Så slipper man tacka för andras komplimanger, hahaha)

Ähh... lika bra att sluta skriva innan jag drar nåt torrt skämt. Hahaha. Hejdå.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hahaha, jag garvade också jättelänge åt det ;D

18/6/06 23:12  
Blogger Hanna said...

malou: GRRRRREAT MINDS........... ;D

18/6/06 23:36  

Skicka en kommentar

<< Home