lördag, juni 24, 2006

Midsommar jawohl

Hade en mycket trevlig midsommarafton ute på landet ;) Jag och Malou grillade, drack öl, spelade kort och tittade på fotboll. Vi blev väldigt irriterade på Staffan Lindeborg som kommenterade Schweiz-Sydkorea. Han utbrast nämligen: Koreanen vann duellen retroaktivt. RETROAKTIVT??? Hur f-n vinner man en duell retroaktivt? Om nån vet får ni gärna berätta för mig... pucko.

Resten av idag ska jag slappa. Jag är übertrött. Blev inte så värst mycket sömn inatt om man säger så. Men som tur är är det bara lördag idag :D

FOTBOLL blir det självklart också. HEJA SVERIGE!!!

Nu ska jag äta en vitlöksbaguette som jag har gjort i ugnen. Mums filibabba!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hur fan lyckas du med layouten? :)

24/6/06 18:20  
Blogger Hanna said...

karolina: det är en del pillande, men det är kul när msn väl lärt sig! :) det är bara hojta till om du vill ha hjälp med nåt eller så :)

24/6/06 19:42  

Skicka en kommentar

<< Home