fredag, juni 23, 2006

Happy midsommar!

Okej, jag ska erkänna att jag tycker att midsommar är en onödig helg. Jag förstår inte poängen med den. Det var ju roligt när man var liten, att typ dansa kring midsommarstången och få ha sin finklänning och lackskor på sig. Men nu... why? Det är ju bara en dag liksom alla andra. Fast jag tackar inte nej till den lediga dagen i alla fall. :)

Nåväl, ska i alla fall iväg ut till Hallstahammar ikväll med Malou. Vi ska grilla och bara ha det mysigt. Jag orkar inte festa, jag drack lite väl mycket champagne och vin igår. Haha, pratglad var jag i alla fall. Och en liten unge bajsade på sig när han satt i mitt knä, tack Gud för blöjor!

Jag ska ner på stan en sväng nu. Får se om jag hittar nåt att shoppa eller så.

Hoppas ni alla får en mycket trevlig midsommar!
Ciao!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

varför hade du ett barn i knät?!

23/6/06 14:43  
Blogger Hanna said...

malou: för att barnets morsa tvingade mig att ha det i knät när jag sa att jag inte var så förtjust i dom... hmpf

23/6/06 14:53  

Skicka en kommentar

<< Home