söndag, juni 25, 2006

Sunshine in the rain

Jahapp. Det var den här helgen det. Den har gått för fort, precis som vanligt. Men men, veckan kommer gå snabbt och snart är det helg igen! Och så kommer det vara sju veckor framåt. Massa pengar när jag slutar blir det i alla fall. Och då blir det en utlandssemester :D Det är det jag har i mina tankar när jag jobbar.

Jag har kommit på att jag är mycket positivare och mycket gladare nu när jag inte går i skolan längre. Förut var jag alltid nere och det var alltid nåt som var fel. Nu är jag nästan jämt glad (nästan sa jag) och livet är ganska grrreat i alla fall.

Nu ska jag slappa och äta lite chips. Jag skulle vilja kolla på Portugal-Holland ikväll... men oddsen säger att det antagligen blir Staffan Lindeborg som kommenterar den, och jag tänker inte lyssna på den människan. No fucking way! Men jag slapp honom på Englandsmatchen i alla fall. Det var skönt. Och England vann, nu hejar jag på dom!