tisdag, juni 27, 2006

Bläööhhh

Hola bandola!
Jag ska bara rapportera lite snabbt. Jobbet gick bra idag fast jag jobbade över typ en timme. Var tvungen att få upp den där jävla B-posten innan jag gick hem, då underlättar jag för mig själv imorgon. Suck. Men whatever. Övertid=mer pengar. Tror det ligger på dubbel lön eller så.

Jag har legat och vilat ett tag. Sov skitdåligt inatt... regnet (är det redan höst eller vad är det frågan om?) piskade mot fönsterkarmen och det var sååå irriterande. Men jag vågade inte sätta på mig öronproppar, då kanske jag inte skulle hört väckarklockan. Fast jag somnade innan 10 igår... så jag fick väl iaf fyra timmars sömn.

Jag vet att min blogg är jätteintressant nu för tiden. Jag ska försöka hitta inspiration och så men jag orkar faktiskt inte göra mycket annat än att ligga framför tv:n när jag kommer hem. Men det blir nog bättre när jag kommit in i rutinerna.

Nu ska jag läsa nya Veckorevyn som kom idag! :)
Maybe we hears later tonight!
Ciao!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej sötaste tjejen!! Nu e jag tillbaks =) har inte orkat blogga på sista tiden =( men jag ska ta igen mig!=) och när jag får mer tid ska jag läsa igenom allt jag missat från din blogg oxå. Det ska bli kul!
Nu däremot ska jag sooova!!
natti natti gumman!

28/6/06 00:53  
Blogger Hanna said...

frida: Yeeeyyy så kul att du är back! har saknat din blogg =) ser fram emot att höra lite vad du har haft för dig =) nattinatt sötnos!

28/6/06 20:57  

Skicka en kommentar

<< Home