torsdag, juni 29, 2006

Postblogg

Haha, inlägget jag skrev igår känns jättetöntigt nu... hahaha. Men whatever. Jag tänker inte radera!

Har haft en braoo dag! Jag kom in nästan sist, men det gör ingenting... för ingen får gå hem förrän antingen när alla har ställt upp sin post eller när arbetsdagen är slut. Alltså fick jag hjälp! Men jag var långtifrån sist med att ställa skiten och då gick jag (och resten av ungdomarna som jobbar) och ställde i Lantishagen! Hahahahahahahaha. Jag stog mest och garvade åt både mig själv och alla andra som stog och bara stirrade rakt fram för att de inte hittade rätt bland kammarna. Hahahaha. Sen kom jag och M på att man automatiskt börjar prata med sig själv när man är lantbrevbärare. Nåja, vi fick sluta en kvart tidigare iaf ;) Så bra blir det när man hjälps åt!

Snart ska jag ut och göra lite ärenden på stan. Ska först till banken och sen ska jag hämta mitt H&M-paket. Jag kommer inte ens ihåg vad jag har beställt! Nåja, det blir en surprise i alla fall!

Men nu ska jag duscha!
Tjingeling!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

13/8/06 02:13  

Skicka en kommentar

<< Home