fredag, juni 30, 2006

Friday night

Då sitter man här igen då... det är så skönt att bara göra ingenting. Blandade mig nyss en (hrrm, väldigt stark) drink som jag nu sitter och smuttar på. Mums vad gott! Det är jag värd!

Jag hör Mälarrocken från min balkong, aspraktiskt! Får jag gå ut och sätta mig där sen när Takida spelar och lyssna istället, det är inte kattskit det heller! =)

Jag vill att Malou ska komma hem nuuu! Vi lyssnade nyss på hennes skiva här hemma, it's GREAT!!!

Haha skämmigt men jag börjar bli lite rund under fötterna... men ja, drinken var mkt mkt stark. Jag sover nog riktigt gott inatt i alla fall! :)

Ciao!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha, farligt med starka drinkar du ;) Hoppas du får en trevlig kväll! =)

30/6/06 21:50  
Blogger Hanna said...

frida: haha, eller hur :D jag får nog en trevlig kväll framför tv:n =) detsamma!

30/6/06 22:48  
Anonymous Anonym said...

En drink kan man lyxa till det med en fredag och allt;).. såklart=)! Själv är jag hemma och äter alvedon och hostmedicin men hoppas på att må bättre imorrn!Ha det bra!

30/6/06 22:49  
Blogger Hanna said...

hannah: mmm eller hur! =) naw stackare, jag hoppas också du mår bättre imorrn! :) detsamma!

30/6/06 22:51  
Anonymous Anonym said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

12/8/06 14:23  

Skicka en kommentar

<< Home