fredag, juni 30, 2006

Halleluja, det är helg!

Sååå skönt! Me love helg! :) Jag ska sova, njuta, slappa och må bra den här helgen... jag ska inte festa, jag ska inte stressa och jag ska inte göra saker jag inte vill göra. Och jag ska inte städa! Eller jo, städa måste jag nog göra... men whatever! Livet är underbart och jag är glad, vad mer kan man begära?

Det var en snubbe här idag och skulle få igång vårat trådlösa nätverk... han lyckades att skapa själva nätverket men gjorde nåt kajko och missade nån inställning så det funkar fortfarande inte. Och nu går han på semester i fyra veckor, så det kommer inte funka förrän efter det. Men men, jag kan ju sitta här sålänge.

Skulle ju på konsert ikväll, men det blir nog inte så, tråkigt nog... men men! Det gör inte så mycket...

Nu ska jag göra nåt annat... typ njuta av livet! Alltså kolla på fotboll... tyvärr är det Staffan Lindeborg som kommenterar. Jag hatar honom. Och ja, jag vet att hata är ett mycket starkt ord.
Ciao!