söndag, juli 02, 2006

I wish...

Ibland (väldigt, väldigt sällan) önskar jag att jag hade ett lite mer glamouröst jobb. Alltså, visst är det skönt att slippa tänka på vad man ska sätta på sig på mornarna och bara hoppa i post-shortsen och t-shirten. Men det skulle liksom vara kul att använda sina egna kläder och sminka sig fint... (vilket jag absolut inte orkar nu) i alla fall ibland.

Jag får panik... man hör Carola ända hit där jag sitter. Och då har jag ändå stängt balkongdörren. Vad gör hon i stan och vad vill hon världen? Jag är rädd. Hoppas hon åker hem ikväll så man slipper stöta på henne eller liknande. Det skulle vara riktigt obehagligt!!!

Näe... nu ska jag nog gå och lägga mig. Ska upp 06,00 imorgon bitti och sen börjar arbetsveckan. Suck. Fast nu har sommartiden börjat och jag jobbar mindre (förhoppningsvis). Att sluta 13,36 på fredagar är rätt soft faktiskt! :)

Nattinatt!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nämen! Sådär känner vi allihop. Alltså vi som inte kan va fina naglar jämt för att vi sabbar dom i jobbet, haha :P Meeen, nån dag i framtiden.. dåå ;) Hoppas du får en trevlig arbetsvecka trots dom besvärliga mornarna :)

2/7/06 22:30  
Blogger Hanna said...

debbie: aaa... det sliter otroligt på mina naglar ;) eller hur... då jävlar! =) tack så mkt!

3/7/06 15:23  
Blogger Hanna said...

debbie: aaa... det sliter otroligt på mina naglar ;) eller hur... då jävlar! =) tack så mkt!

3/7/06 15:23  

Skicka en kommentar

<< Home