söndag, juli 02, 2006

Godafton!

Hojhoj!
Har haft en skön dag! Gick först ut på gården och solade i ungefär en timme eftersom solen inte når våran balkong förrän vid två. Då gick jag upp och la mig där istället. Lyssnade på Lars Winnerbäck och somnade ett tag... som tur var blev det inte så länge! Haha...

Sen när mamma och pappa kom hem så åkte jag, pappa och schwerran iväg och köpte en cykelkorg till mig! Vi köpte också blommor som vi skulle plantera på min morfars och farmors gravar. Sen monterade jag (hrrrrrm...pappa) fast den på cykeln, muy vackert! Och sen tog hela familjen en cykeltur till kyrkogården nu på kvällen. Vi cyklade runt och tittade på gravarna. Så vackert.

Nu har pappa och syrran åkt iväg och spelat golf så jag och mamma är ensamma hemma. Skönt!

Nu ska jag leta runt lite på shoppingsidor... är så sugen på att beställa ett Juicy Tubes... varför vet jag inte, jag fick ju nyss ett nytt...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

16/8/06 05:41  

Skicka en kommentar

<< Home