lördag, juli 01, 2006

Fotboll, nagellack och kvällens planer!

Sitter och kollar på fotboll... åh, jag vet verkligen inte vilka jag ska heja på! Men jag blir glad vilka som än går vidare... så det är najs att kunna slippa bli arg när ens favvolag förlorar (för en gångs skull...).

Har målat mina naglar också, måste passa på att säga att Mavalas Hong Kong är sååå snyggt! Korallfärgat och somrigt! Min favorit just nu! :)

Ikväll blir det först grillning med släkten, sen ska jag träffa Amanda! Vi ska hänga lite nere vid Mälarrocken och sen kanske gå och fika eller ta en öl eller så... det blir nog riktigt trevligt!

Nu blir det i alla fall fotboll!
Ciao!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

9/8/06 06:42  
Anonymous Anonym said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

10/8/06 07:40  
Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

15/8/06 18:58  

Skicka en kommentar

<< Home