söndag, juli 02, 2006

Stupid

Det var rätt kul igår. Fast det hängde jävligt mycket fulla, sliskiga och äckliga killar nere på Löga. Alla kommentarer jag och Amanda fick på vägen dit och hem är liksom inte ens komplimanger, för dom är sagda av ful(l)a killar... usch och fy.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Antingen går jag ner och lägger mig på gården och solar, eller så solar jag på balkongen (duvskräcken tar nog över), eller så slappar jag hela dagen. Jag har fet ångest för att det är söndag idag och måndag imorgon. Men men, jag kan inte göra nåt åt saken i alla fall.

Hoppas pappa vill följa med mig till Hälla eller liknande sen så jag kan köpa en cykelkorg. Har velat ha det jättelänge nu, men det har inte blivit av. Och nu när jag jobbar är det jättejobbigt att cykla med ryggsäck på... man blir så svettig och äcklig när man kommer fram.

Nåja, nu blir det i alla fall lite slapp så får vi se vad jag hittar på sen!
Ciao!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

I like it! Good job. Go on.
»

17/8/06 07:57  

Skicka en kommentar

<< Home