tisdag, juli 04, 2006

Gah

Fy fan vilken jobbig dag. Två på jobbet var sjuka, så jag fick hjälpa att ställa ett helt fucking distrikt innan jag åkte ut. Plus att typ alla skulle ha en, två eller TRE Ellos-kataloger. VARFÖR ska en familj ha tre kataloger? Hmpf. Så var det ju självklart nån tråkig reklam som alla hushåll skulle ha också, från Yves Rocher. Tatt kallas det.

Nu ska jag ut till Björnön och bada. Eller ja, kanske bada. Haha, jag har ju inte premiärdoppat mig så det kanske är dags?

Bildbevis kanske kommer, finns risk att folk inte tror mig annars ;)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

10/8/06 14:09  
Anonymous Anonym said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

16/8/06 00:49  

Skicka en kommentar

<< Home